2017年4月23日 星期日

【海迎灣週末遊】2日1夜冇得開車但有得住嘅Car Camping初體驗

Link to 梨子總目錄

本地遊記:

外地遊記:

小學路

隨筆

【小兒科行山入門7】心經簡林與消失的昂平茶園

【週末小旅行7】清新地21夜歸田園之旅

週末小旅行6愉景灣21夜海天一色之旅

【小兒科行山入門6】河背水塘家樂徑

【週末小旅行5沙田秋望21懷舊之旅

【週末小旅行4】黃金海岸21親子之旅

【週末郊遊8T-Park [·]導賞遊

週末小旅行3澳門32夜自駕之旅

【西九州自駕遊】福岡、天草、阿蘇八日七夜盛夏之旅 ()

【台灣西岸自駕遊】高雄至桃園77 ()

【峴港自由行】43夜老吾老之旅

曼谷自由行32老夫老妻之旅

【不一樣的遊記1】加拿大東岸追憶之旅:滿地可篇

東京近郊自駕遊65夜河湖、箱根親親富士山之旅 ()

【沖繩自駕遊】76夜大滿足之旅 ()

【名古屋自駕遊】愛知、岐阜、三重98仲夏之旅 ()

【小學路之八】學海無涯

【小學路之七】最後的淨土

小學路之六】世事無常

【小學路之五因為平凡 所以很美

小學路之四二年級男孩:Big BoyYoung Man

小學路之三愛的教育

【小一面試賽後感催化剷之下犬媽急流言退

釋懷

病榻隨想:《我老婆日日扮死》觀後感

消失中的詩韻

【四十歲人學單車記】Never too late

今天想吃咖哩飯...

消失中的味道

告別野村,重新上路

[More…]

[More…]

[More…]

[More…]



(2017.4) 上年已經發現香港有可租住露營車過夜嘅營地,本來十一月訂咗塘福露營車,點知大病一場去唔成... 😭 好傷心!然後,塘福露營車已閉門維修,暫時冇得再book了。不過,依個時候,我又見到長沙海迎灣Welcome Beach 嘅廣告,營地又新又靚,於是立即訂了四月初依個唔凍唔熱嘅時候。

Wild camping係我一直好想做嘅事,但係自己一方面無經驗;另一方面亦無可否認全家人都嬌生慣養,所以都係小試牛刀,從住露營車開始。
Car camping嘅其中一個重點就係煮嘢食,所以我哋首先去咗東薈城嘅Taste買餸。
是日星期日,商場外嘅藍的排晒長龍。原來大嶼山只有75部的士,一到假日就一的難求,反而平日司機就相對清閒。
等咗一陣車,終於上到車啦。由東涌到海迎灣車程約20分鐘,到步時剛好係3:30 check-in時間。
海迎灣嘅大門幾靚㗎!入面環境都好舒適,一路行入去我哋住嘅3號車。
要比$100入會費,另外$1500訂金。我哋今日訂嘅係豪華四人車,聽講同普通四人車嘅分別係有獨立企缸,盛惠$1800一晚,假日更貴,其實已經係酒店房嘅價錢了!
入面都幾舒服喎!車內車外都好亁淨,大家好滿意。
旁邊有得玩搖床,可能仲係4月初,有蚊但唔算多。
草地可以踼波,兩兄弟開心到不得了。
仲可以玩童車。又可以慢慢hea...
依度閘門,係通往沙灘嘅。
今日天氣好好,晴空萬里,但唔太熱又有海風。
可惜冇買沙灘玩具。因為怕大多嘢拎,依家就後悔了,Jobee唯有掏手玩沙。本來以為長沙海灘好旺,原來要行十分鐘左右先到旺點,下次可考慮行沙灘過去食嘢。
爸爸又放風箏,今日好好風,佬佬好興奮!
冇沙灘玩具,唯有同兩兄弟執貝殼,都幾靚吖,而且啲沙又細又舒服
玩咗一陣,佢哋想返去踢波,於是離開沙灘了。木欄旁邊有得沖水洗腳,好方便!
踢波時間我就乘機喺吊床休息吓先
好快又到了今日嘅重頭節目:A4紙箱雞。
我喺網上睇咗好多介紹,今日決定要試吓,仲特別帶咗芭蕉電風扇幫個箱通風。過程好簡單,用鍚紙包好個紙箱,篤啲㝫窿,放啲燒紅咗嘅炭,再㩒埋紙箱焗熟隻雞。
首先醃好隻雞後(一包李錦記醃料份量就perfect喇),用燒烤义固定,我哋仲多手放咗隻洋蔥入去。老公放咗3-4嚿炭,我又叫佢放多兩嚿,點知就出事了......
滿枱食物,超期待!
隻雞焗落,我哋開始各忙各嘅嘢,爸爸入咗camper van煮罐頭湯,我燒腸仔比佬佬食,Jobee切定士多啤梨一陣整smore
忽然之間,我見到A4紙箱不斷冒煙,正大叫老公,已見火舌燒咗出嚟!Oh no... 😱 好彩老公同工作人員馬上滅火!
被清理嘅紙箱同燒燶咗半邊嘅雞。
今次紙箱雞行動雖然失敗,但我決心下次要再試。可能因為太心急,六嚿炭太多了,下次可減半,而且要久唔久開蓋換邊,如果我哋早五分鐘開蓋,應該可以冇事。
於是,老公將隻雞去皮手撕,然後炒咗一碟teriyaki chicken出嚟,非常美味!😋 今晚嘅晚餐仍然係好得,有湯有沙律、肉食半燒烤半煮,仲用棉花糖朱古力整咗strawberry smore
你又燒、我又燒......
四人以上嘅露營車煮食爐係喺車入面嘅,反而二人車嘅爐頭喺室外,有人直接就喺室外打邊爐,好有風味!
食飽飽了,好滿足!而入夜後嘅營地依然燈火通明
返入露營車後,大家輪住沖個涼。花灑嘅水壓係就係麻麻,水好細,而且難控制冷熱。不過,我又覺得camping嘅目的本身就在於要習慣用最少嘅supply嚟享受生活,依部車完全已經係過份豪華。
沖完涼好舒服,然後將餐枱變身做睡床。
玩啤牌時間!
可能因為頭先喺沙灘曬過吓個人好攰,我好快就睡魔急call,反而爸爸仲煮宵夜chicken noodle soup同兩隻小魔怪喺室外飲。寧靜嘅夜晚享受三個男人的浪漫,哈哈!
不過,最慘係返入車之後車門個鎖壞咗,開唔到門,令爸爸關唔到出面嘅大門,只係關到度網門,今晚爸爸一個人瞓餐枱位嘅床好凍呢!然後,度門第二朝又自動好返,真奇怪!
第二朝,一覺醒來我就聽到雀仔唱歌,好感動!
兩兄弟一起身又踢波,不亦樂乎!
我同老公就喺車內嘅小廚房夾手夾腳煮早餐。本來揾工作人員開定個蓬準備開餐,但因為太陽太曬了,都係要轉移陣地。
「食早餐啦!」我從車上向草地叫。然後兩兄弟收波、洗手、幫手攞嘢,依個情況我覺得好溫馨......
最後,我哋決定喺室外嘅小涼亭食,又涼爽又舒服。今日早餐好豐富呀!]
依兩日嘅食物份量都控制得唔錯,冇乜嘥嘢。
食完早餐,我哋去另一個涼亭hea...
差不多check-out了,小朋友好依依不捨...
因為call的士等的士需時,又再玩吓添啦!
relax嘅星期一早上,出面見到有人滑浪。
say bye bye 啦,下次再嚟啦!
後記:Check-out前搵來搵去搵唔到個電視機遙控器,唯有話比工作人員知,喺按金扣咗$150。離開後半個鐘頭左右,海迎灘嘅職員call返我,話喺棉被內搵到咗,所以會退返錢比我哋,太好了!

今次第一次嘅car camping體驗基本上好滿意。Jobee好想再去,但我比較傾向一步步邁向真正嘅wild camping。不過,一切就順其自然啦!

沒有留言:

張貼留言