2014年5月10日 星期六

【越南峴港自由行】4日3夜充電之旅





【四十歲人學單車記】Never too late

今天想吃咖哩飯...

消失中的味道

告別野村,重新上路

坐月子讓我明白:我是媽媽的公主

[More…]


[blog]
(2014.05) 連續去咗幾個以觀光為主嘅旅行,今次決定重拾陽光海灘嘅感覺。為咗試吓新地方,就近近哋揀咗越南峴港。近期峴港已經漸漸成為熱門旅遊點,其中一個原因可能係因為機程近,直飛唔駛兩個鐘就到喇。
不過,唔知係咪我訂得遲(其實都三個月前訂),去程早機已滿,只有下午五點幾機。如果可以早機去時間應該可以好掌控好多。

Day 1


Check point #1:  機場Plaza Premium Lounge
去到機場時間尚早,打算坐低食個下午茶先。諗諗吓,好似有某啲信用卡可以用機場嘅Plaza Premium Lounge。一問之下,原來真係AECX cardCitibank Premier Miles都有用。我同爸爸加埋一共有三張卡,所以連Jobee都可以帶入場,食咗個好豐富嘅下午茶先上機。

峴港時間比香港慢一個鐘頭,所以五點半機本來到步七點幾但當地時間只係六點多啲。因為package有包車來回機場,我哋到步就有人攞住個名牌接機,都好方便。
出機場時本來諗住換錢,但見人多,最後都係到酒店先換,滙率都係差唔多。建議越南唔需要換太多,我哋只係換咗二百美金左右,因為好多地方可以直接用美金,咁當然又要有美金喺身先得啦。


Check point #2:  Danang InterContinental Sun Pennisula Resort
今次入住InterContinental Sun Pennisula Resort,地位比較遠,從機場出發車程約四十分鐘。與小朋友同遊,本來係諗住揀Hyatt Regency嘅,因為好多朋友都讚Hyatt對一家大細嚟講好啱玩。但我哋因為見到InterCon嘅網頁有提過可以釣魚,而釣魚一向係爸爸喺陽光海灘嘅主打活動,所以都係揀咗前者。可惜,最終都係無法出海,不過此乃後話。

唔知係咪五一長假期嘅關係,酒店安排有啲亂,我哋見到另一班香港人啲房間好多錯漏。我哋好彩無誤,但check-in都等咗好耐。
Jobee
飲一啖welcome drinks後驚為天人,望一望隻杯話:「咩drinks嚟架?咁好飲嘅……」然後成杯喺幾秒內一飲而盡。


終於入到房,但個電視有問題,又整咗半個鐘先可以出門口…… 因為resort比較大,出入要用buggy又用咗啲時間,Jobee第一次坐覺得好新奇。而我同爸爸就有啲心急,要快啦!因為我哋想喺晚飯前帶Jobee去睇第一個重頭戲,就係依張桌球枱啦!
Pool tablesnooker table咁高,Jobee 玩到不亦樂乎。
打完桌球,終於可以食晚飯啦!
返到房我們計劃吓第二日行程,大家都好興奮好期待呀!

Day 2
今朝起身嘅第一件大事係居然有隻超巨型嘅昆蟲喺露台上生蛋!本來以為係隻蟬,但望落又似一隻手掌咁大嘅曱甴…… 總之就極其恐怖。
因為我好驚佢會飛,所以禁住唔比爸爸去搞佢,call咗人幫手清理。個housekeeping哥哥嚟到時Jobee好緊張,即刻問可唔可以唔殺佢,個哥哥果然輕輕手用條毛巾包住隻巨蟲媽媽放生咗,真係皆大歡喜!

攞走咗巨蟲後,爸爸再清理乾淨啲蟲蛋。

之後先去咗concierge預約依幾日嘅行程,再食早餐。經過桌球枱兩個又要玩吓先......

酒店倚山而建,分四層: Heaven, sky, earth, sea. 有一部好得意嘅纜車貫通。如果唔想坐纜車,亦可以叫buggy接送。



第二個重頭節目就係去沙灘玩沙喇。因為知道依間酒店唔係主打家庭,所以我哋自備咗玩沙工具。可惜啲沙粗粗哋,跪得耐膝頭仲有啲痛添……

Jobee話要砌「窮人國」同「富人國」,再加條隧道等啲水可以由富人流比窮人,係咪好抽象呢?

玩完沙,踢吓浪先……
玩咗成個幾鐘,決定返房沖個涼先。途經放滿燈籠嘅小樓閣同好靚嘅花田。

浸浴又係另一項兩仔爺至愛玩意,潑水同花灑都玩一餐!
終於到咗媽咪我最喜愛嘅節目,就係「食」啦!
酒店有幾間餐廳,而我覺得最舒服就係喺海邊嘅「Bare Foot」,因為好好風,感覺好清爽。一如以往,Jobee食少少就叫飽;爸爸攻兵型食得好快,然後媽咪我就清晒所有凈餘物資。

到三點,我哋本來book咗隻船出海釣魚。但去到海灘時發現問題來了,原來隻船係一種叫「basket boat」嘅手划船,冇摩打嘅,加上個海都幾大浪,所以一向穩陣嘅爸爸一睇就覺得唔對路。

後來,工作人員提議可以在岸邊釣魚,仲為我哋準備埋魚餌。本來以為去岸邊大石旁落線試吓,點知佢哋就叫我哋喺灘上釣,點可能有魚?當人儍仔咩!


隨便幫兩仔爺影兩張相後,我哋就走人了……


走嘅時候經過桌球枱,例牌又要打番局。

我哋嘅爸爸有個奇怪嘅習慣,就係去到邊度都想放隻風箏。今次都唔例外,而且仲想喺露台放,當然係…… 唔成功啦……

露台試點失敗後,爸爸去咗條路度放,不過周圍太多樹,一樣唔成功。

酒店內嘅餐廳選擇唔多,其中一間La maison 1881係著名嘅米芝蓮三星法國菜,但唔招待十二歲以下小童。今日到晚飯時間,我哋決定出去Danang City揾吓地道美食。


Check point #3: Danang City Syrena Beach Restaurant

從酒店坐的士到Danang City約二十至二十五分鐘,事先同司機講定價錢仲可以叫佢等我哋(來回48萬越南,約200港幣)。今次嘅餐廳係朋友介紹嘅,海鮮好新鮮,煮小菜嘅水準就普通,感覺有啲homemade,但都食得過,而且算坐得舒服。


外面嘅海鮮缸都幾乾淨,由於對有腳海鮮過敏,爸爸揀咗蜆、螺、同帶子。

Jobee本來喺坐車途中瞓著咗,不過有得食又精神返。之後我哋仲去咗旁邊嘅夜市攤行吓,第二日算係過得充實又滿足。

Day 3
第三日起身心情大靚,因為由露台望出個海嘅感覺真係好寧靜好舒服。

Jobee一起身就幫爸爸踩背脊massage,抵錫!

早餐後,同Jobee去咗一趟playroom
playroom雖然唔係好大,但見到小朋友嘢佢都好興奮。職員設計咗個好簡單嘅尋寶遊戲比幾個小朋友玩,明明有啲兒戲,但Jobee又話好玩,真係易滿足。

同時,童心未泯嘅爸爸死心不息係都要放起隻風箏。今日喺沙灘放,終於都成功咗啦,而且仲飛得好高添!可惜,唔到十分鐘隻風筝忽然跌咗落水,爸爸最後只好放棄啦……

然後,我哋決定去游吓水先!本來酒店上層有一個幾大嘅泳池,但只供十二歲以上人士。其實Jobee游水仲叻過我,所以我哋想試吓問吓比唔比佢游,但原來根本冇位比我哋settle down,全部座位望落好舒適,但已經爆晒。咁我哋就只好落返地面個細池啦……… 咁小朋友又冇乜所謂嘅,游細池一樣咁開心。
 


滿足咗兩父子嘅願望,終於輪到媽咪嘅願望了!我一直希望利用吓個露台,所以今日決定叫room service 喺露台食。
峴港嘅五月天氣一流,晴空萬里,又唔會太熱,而且涼風陣陣,好清爽!
當我仲慢慢享受緊食物嘅時候,兩仔爺攞咗啲冰喺露台玩,然後,又突然發生咗一段小風波…… 就係,我哋被反鎖咗喺露台外!
繼上次北京之旅爸爸好man咁一手拍開地鐵門後,今次又再次印証咗我嘅諗法: 爸爸前世可能係武林高手!
見頭先冲完涼後廁所窗開咗,爸爸居然二話不說由露台爬去浴室,再由窗走返入室內!

爸爸研究一番點解會被反鎖(因為佢驚有鬼!),後來發現原來鎖心有個位壞咗……
Check point #4: 會安古城 (Hoi An Ancient City)
今日三點酒店有shuttle bus去「會安古城」,臨行前我哋惡補吓歷史,原來會安(Hoi An)16,17世紀嘅時候曾經係東南亞重要嘅港口及經貿中心,有中國、荷蘭、日本及印度人都曾經定居。由酒店去會安要大約一個半鐘頭,Jobee玩咗成朝,坐一陣車後好快就瞓著咗。

到步一落車行咗兩步即刻有人力車伕好落力咁兜生意。本來我哋諗住自己行,但行兩步車伕即刻追上嚟話減價(每位20萬越南,即唔駛一百蚊港幣),見Jobee個樣都幾好奇,坐就坐啦!


上咗車就發現冇揀錯,兩邊涼風輕送,心擴神怡,而且車伕會車我哋到幾個「景點」,唔駛揾得咁辛苦。

雖然話係古城,但其實古蹟唔算多。大部份係平房型式賣藝術品嘅商鋪,有啲兩層嘅樓房好似古代嘅客棧咁。比較特別嘅係好多平房上都種滿咗花或者吊滿燈籠,都幾靚架!  

 
比較有規模嘅建築係中國華僑起嘅廟宇,充滿中國特色。


河邊食肆好有風味。
傍晚時份,我哋搵咗間河邊嘅餐廳坐低飲杯嘢同食小吃。

Jobee與燈籠留影。

Day 4
時間過得好快,又到最後一日啦…… 每一次去旅行,Jobee到最後一日都會超失落,今次已經算有進步啦……

酒店好爆,想加錢都冇得late check-out,但離開係夜機,唯有揾節目啦。本來同酒店book咗部車諗住去「五行山」行吓,但起身時好大太陽,我唔想行到一身大細汗搭飛機,所以最後都係決定留喺舒服嘅酒店度hea

今日個天好靚,真正係海天一色。
兩父子再戰桌球枱。
兩日以來Jobee拾咗好多貝殼,但為咗教育佢貝殼係國家財產,我哋堅持唔帶走,最後佢依依不捨地同貝殼影相。
Lobby留影。
各有各hea
轉場再hea
Late lunch,但Jobee話唔肚餓,寧願玩沙。


走之前都有段小插曲。Jobee玩沙時想加水,我哋叫佢可以加旁邊水缸嘅水(Resort比人「畢」出嚟沖腳用嘅水)。點知佢用晒全缸水,仲倒轉頭加啲沙入個乾淨嘅缸內。
好彩後來佢都知道自己好唔應該,走過去同個哥哥道歉,話下次唔敢啦……

五點幾,終於要踏上歸途啦,Jobee仲喺機場食埋最後一碗越南粉,食得幾恣意!


今次嘅陽光海灘之旅冇上幾次旅行咁多節目,但休息得好好,日日瞓到自然醒,而且一家人享受咗好多quality time. 唔駛兩個鐘頭機就可以逃離繁囂充充電,我相信峴港絕對有潛力成為更多人鍾意嘅渡假勝地。

另外,今次Jobee嘅攝影作品為我哋帶嚟唔少驚喜,以下係一啲我最喜歡嘅相,我覺得好有feel…… 能夠用畫面記錄感受係好嘅開始,Jobee,加油呀


沒有留言:

張貼留言